sâmbătă, 31 iulie 2010

Ascuţit oştenii mei... Ascuţim Măria Ta!!!!

Visam un Ascuţit... de mai bine de jumătate de an... la fel visa şi Gabi... şi în weekendul dinainte de Ză Great Concediu... ne-am teleportat cu Zoly cu tot în chei... după un studiu zilnic al vremii... sâmbătă se arăta o zi perfectă... IMG_0081 Ne-am sortat echipamentu... IMG_0071IMG_0082 şi pe Zoly l-am părăsit pe terasă...

Am mers pe malul Hăşdatelui... păşeam ca într-un vis... poteca era goală, doar sursurul apei învolburate după atâtea ploi se auzea... ajunşi pe platoul Şcolii Turdene parcă totul s-a sălbăticit... unde erau toţi căţărătorii??... erau la Rarău... dar nu se pune... cheile erau goale :DIMG_0084 Se anunţa ziua perfectă de cocoţ... IMG_0085 pe via ferrata...IMG_0087 şi la capăt Ză Ascuţit s’arată...IMG_0088 cu o echipă de 3 în faţă...IMG_0092 nu mai conta că trebuia să aşteptăm... era o zi prea frumoasă... şi prea perfectă să nu o savurăm, plus că am descoperit că există coardă mai roz decât a mea şi a lui Gabi :D IMG_0121 în continuare peisajul era diferit... cred că faptul că podurile luate de viitură nu fuseseră încă refăcute... a ţinut turiştii departe :D... vântul adia destul de tare şi se juca cu un strat subţirel de nori... l-am numit

Cerul cu nori în Stil de Păpădie...IMG_0094 IMG_0091 IMG_0095 Peretele Aerian...IMG_0101 Gabi aşteptând...IMG_0097 IMG_0098 Flora din zonă... cu zmeoaice deja dispărute :D dar rude apropiate ca aspect... şi un Sanşil în fundal...IMG_0114 IMG_0104 poze IoLaBazăDeAscuţitIMG_0108 Înfometată am atentat la un sandwich de-al lui Gabi... Mulţam’IMG_0123 şi... hop la deal cu Gabi cap :DIMG_0124 după ce a ajuns în prima regrupare... entuziasmul meu la cât de puternic era la început... brusc s-a terminat când la primul bolovan m-am prelins... pur şi simplu m-am prelins şi am căzut... nu mi-a venit să cred... aşa m-am demoralizat că mi-a trebuit ceva până să ajung în regrupare... cu un brand cât a lu’ Popey...IMG_0128 Ajunsă sus, oleacă supărată de prelingere... am privit în spate şi am savurat peisajul ce începea să apară dintr-o altă perspectivă...IMG_0125 IMG_0135IMG_0139 ne-am gândit şi la BobbyIMG_0126 ne-am şi încâlcit...IMG_0129 În ceea ce priveşte ordinea şi disciplina. doar Gabi se ocupa :DIMG_0131 eu poză IoLaAdouaRegrupare pregătindu-mă de pasul de nedumerire ca şi secund de acu’ un an când Ştefan m-a călăuzit... IMG_0140 Landscape cu o poză şi mai de sus, cu o parte din peretele aerian... şi valea Hăşdatelui... asta la o mică oprire cum am ajuns pe creastă...IMG_0146 o Veguţa’n depărtareIMG_0147 şi înainte stâncă de Ascuţit IMG_0150 din regrupare... Hăşdate’n departare...IMG_0151 şi Gabi în urcare...IMG_0153 IMG_0156IMG_0159 pauză de admirat... şi ascuns oleacă de umbră... dar nu pentru mult timp...IMG_0166 IMG_0164 Fără ordine şi disciplină la picoare :DIMG_0165 Peisaj de perspectivăIMG_0170 Un next target... într-o zi cu soare...IMG_0167 ...pur şi simplu am savurat... totIMG_0172 IMG_0174 După lungimea lui Gabi... vedeam în faţă lungimea mea ce va urma... creastaIMG_0176 şi în spatele meu...IMG_0180 din nou... admirat şi pauză... şi fără să stau pe gânduri... hop la deal, de jos Petre poze ne făcea...petresti iulie 2010 (87) am regrupat sub un tavan..petresti iulie 2010 (85) şi pentru că timpul trecea... ultima lungime Gabi a zburat...IMG_0198 echilibristică oleacă :D... şi la final o privelişte... mai rară...IMG_0203 apoi spre Turda...IMG_0212 La terasă... Zoly ne aştepta... să mergem pe Sanşil... pe walkie-talkie se auzea nerăbdarea :DIMG_0207Am ieşit la Cruce...IMG_0216 o mică poză înapoi... la ce a fost şi va să fie :DIMG_0218 şi la vale...

După un Fanta Madness şi ceva mâncare... fuga iar pe lângă Hăşdate... şi hop la deal la bază de Sanşi... unde spre surprinderea mea... coarda roz era în Suspendat :)IMG_0220 dar de data asta... noi eram 3 şi două corzi... ambele roz :D

Gabi s-a dus cap, Zoly secund IMG_0227IMG_0228 ...şi până atunci eu făceam poze şi socializam cu cei care se retrăgeau din Suspendat...IMG_0219 IMG_0224 IMG_0237 în depărtare pe Scoala Turdeană...IMG_0243 ...Zoly ajungea sus... eu deja eram gata de start :)IMG_0247 şi cum m-a luat în coşuleţ... am şi zbughit-o sus... că vroiam tradiţia să se păstreze ca şi în Hans Gora şi să prind apusul de pe creastă... zis şi făcut... nu am mai oprit în regrupare şi am zburat mai sus... cu o privire la învăţăcel IMG_0254 şi supraveghetor...IMG_0253 şi... sus cu mine... treptat soarele apunea...IMG_0261 IMG_0259IMG_0266 Cheile se-ntunecau...IMG_0265 şi Zoly mă urma...IMG_0269 IMG_0273 apoi Gabi în viteză ne întrecea... pe creastă el frumos păşea... iar noaptea fain se arăta... frontalele se aprindeau... şi de pe creastă cu bine ieşeam...

Zoly la El Primo Traseo di Lungimi – SanşilIMG_0276 IMG_0279 ... după sfatul lui Gâgă retragerea am facut-o prin pădure nu pe grohotişul care ne scotea în poteca de pe lângă Hăşdate... fiind deja întuneric nu avea rost să ne mai sucim picioarele...

Am găsit destul de uşor poteca turistică ce urcă pe dealul din partea opusă crucii Sănduleşti... spre fericirea noastră am găsit un loc de adăpat...IMG_0280 IMG_0283 după care la vreo 15-20 de minute am ajuns la camping... unde am imbucat ceva... apoi hop înapoi în Cluj...

.... şi a urmat o duminică şi luni cu o febră musculară... de vis...