duminică, 15 mai 2011

Pe meleaguri d’ale casei…

Și prin vizită în L’Albania… am obligat-o pe Cătălina la una bucată tură pe bițiclu :D și ea a fost nevoită să zică DA și să fie prezentă… era datoare, chiar dacă Vlăduț a vrut s-o ademenească la cocoț :D… muahahahaha

După o pană pe față sâsâindă în mașinăîn timpul transportului spre Albania… Răz Ză Guru și-a dat cu verdictu și duminică dimineața eram nevoită să îmi cumpăr cameră de bicicletă din târg… singură… după care… să o și montez… (aceasta după acea săptămână cu 3 pene consecutive montate de mine și rezolvată de Levi la final)…

Inspecția Cătălinei fusese de asemenea făcută cu o zi înainte de către Guru…

Și duminică dimineața… pe la 10:00 pedalam cu zor spre Cricău cu scurtătură prin Șard… Cătălina cu noua ei achiziție…lulo 35d7 eu cu a mea… uitată la Cluj… de lene mi-am mai lăsat și aparatul foto la Cluj… oricum am confiscat săpuniera Cătălinei și… m-am jucat cât mi-a permis :D… Animal Planet de Ighiululo 36e6 lulo 3e61lulo 3s67 s …traseul era ales de Je… dar inspirat din traseul unor prieteni din Alba  care fuseseră cu două sau trei săptămâni înainte…

Piatra Craivii este un ciot de stâncă,dar care pentru mine este printre primele locuri d’ale copilăriei într-ale muntelui cu ăia de la bloc… și la plimbare de o zi în prag de iarnă... lulo 44l2 …era o zi călduroasă și nori de ploaie amenințau să apară… si lumina era orbitoare…cerul nici cum nu vroia să fie albastru… era o zi în care pozele nu puteau fi făcute defel… era o simplă zi de bițicli… lulo 3s74lulo 3s71 drumu e bun :D… cu excepția urmelor de ATV care numa bine te dezechilibrau alături de bolochietroaie și nisipul nămoloso-argilos…

Marcajul e bun… când ajungi să îl găsești…lulo o375 …peisajul e spectaculos când ești pe curba de nivel care te apropie de piatră…

lulo 3m76lulo 3k81lulo 38d5 lulo 3l82 pe traseu ploaia ne-a ocolit oleacă… și am ajuns cu bine la izvorul tămăduitor… unde înainte de urcare s-a auzit un pssssssssssssssssss era roata Cătălinei și minunată pană… de nereparat doar de schimbat camera… am zis că numa bine urcăm Ciotu’ și avem siguranța că nu va fi furată… lulo 38r6 lulo 39k9 și sus la cruce am lenevit…lulo 4k12   și ne-am prostit…lulo 432klulo 3ohjo67 lulo 4l19 lulo 4l29 două iegărițe :Dlulo 4l36 lulo 43p8 și o floare…lulo 40khj5 …cu greu ne-am urnit spre întoarcere… asta deoarece Cătălina avea oră… şi eu trebuia să repar pana…

Ajunse la accidentul cu pricina… Cătălina a vrut de fapt să mă abiționeze (sper…)

Aghi, eu nu cred că poți să repari pana…serios…”

După vreo 15 minute goneam la vale pe unde am urcat… dar la o mică intersecție am ales traseul Bucerzii Vinoase cu ieșire în livada… cuiva…lulo 43l9 nu întrebați ”De ce???” nici noi nu știm de ce …lulo 44a8 Ce să mai adaug… pe când ajungeam la intrare în Alba, la Peco… roata Cătălinei se dezumflase… motivul – un spin – spin care era deja acolo în cauciuc (și eu nu l-am verificat)… sau l-a cules la coborâre… susțin varianta 2…

Ză end…

2 comentarii:

Fotograf Vali spunea...

Mi-a placut drumetia voastra si felul cum ai povestit-o !Sa aveti inca multe alte drumetii frumoase :)

Masaj erotic Targu Mures spunea...

Ce mai, superb, v-ati distrat de minune... vremea a tinut cu voi... n-au tinut camerele bicicletelor dar, in rest, totul a fost minunat...:)