sâmbătă, 11 septembrie 2004

Tentativa Poarta Zmeilor nr.1

După o altă săptămână gândul la Cluj nu era prioritar... ziceam DA la orice :D, aşa fu şi într-o vineri când mă chemară oamenii la o plimbare pe Valea Arieşului următoarea zi...

Ai mei nu mai aveau treabă ce şi unde merg din moment ce urma să fiu plecată zile, luni, ani... etc de acasă....

Deci sâmbătă pe un drum nou (pentru mine)... cu oleacă de gropi... dinspre Alba prin Cheile Aiudului eram tot un Dwoooaaaaw... cu capul pe geam, spre amuzamentul celor din jur... Obiectivul nostru era Huda lu’ Papapră... deci ajunserăm şi pe Valea Arieşului dinspre Buru...ariesul.jpgvalea riesului.jpg şi apoi Sălciua şi maşinile ne-au dus până la mănăstire... la câteva minute de Hudă...drumul.jpg Şi Huda... echilibristică şi bălăceală instantanee...huda lu papara.jpg in huda lu papara.jpg sau cocoţ pe unde nu le fierbe oala... Am văzut că nu se putea trece de inima huzii... am hotărât să mergem la Poarta Zmeilor... cică era o altă peştera sus pe undeva... zis şi făcut... hop iar la maşini direcţia Sălciua... până unde se putea merge cu 4 roti motorizate... remus fotomodel.jpg cotul lu remus.jpg Era fruuuumosssss... cer albastru, pădure verde, soare călduţ sfârşit de o vară toridă şi printre copaci ca nişte colţi nişte stânci albe se arătau în depărtare...DSCN7461 îmi venea sa o iau la fugă... in dreapta o păşune cu un pic de umbră, numa bună de o mică pauză...DSCN7462 remus la culcare.jpg cu o privelişte de ansamblu... pe unde mergea poteca...pe acolo sus ii poarta.jpgCiobanul întâlnit ne îmbărbătă că nu e mult până la poartă... „Ni colea după colţ... la vro 30 de minute.. Noi batman în viteză am ajuns la un pârâiaş care se auzea din depărtare şi care ulterior s-a dovedit a fi o frumoasă cascadă ascunsă de vuietul drumului care merge paralel cu Ariesul... cu apă curată... şi rece... care coboară de sus...stancile portii.jpgşi în graba noastră în a ajunge la destinaţie am trecut peste pârâiaş şi am urmat poteca... în zadar... după aproximativ 30-40 min am renunţat la idee deoarece timpul arăta că urma să se întunece în curând şi drumul spre casă era contra timp... în cazul meu...deci... la aproximativ 10 minute de Belvedere (am aflat ulterior după un an) si vreo 20 min de poarta vieţii... ne-am întors... :((

Am facut jogging la vale... până când unii s-au întins la un somn :Draz dead.jpg dead raz.jpg am dat de apă... şi la adăpat cu noimoi moarta de sete.jpg alti insetati.jpg sau la lenevit...raz inviind.jpg sau la poze...me sweet.jpg şi hop la vale la cascadă...cascada.jpg cascada1.jpg trei supravietuitori.jpg cascada2.jpg poarta de dupa cascada.jpg tot casacada.jpg După o şedinţă de poze şi o scurta bălăceală... direcţia spre maşini... cu părere de rău că părăseam locul... ma întorceam acasă... la monotonie şi plictiseală urbană unde singurele momente frumoase erau cele când ieşeam la fotbal în faţa blocului...

La coborâre făceam mici popasuri... de lenevit... pe Rraz :Dhobositi.jpg cip.jpg carmen pe un bolovan.jpg sau făcut de poze cu aparatul meu... nou pe vremea aceea swwt look of mine.jpg sau ascultat teoria muşchiului turbatremus and rock.jpg şi... coborât şi urcat în maşini... gonit pe serpentinele de pe lângă Arieş spre Turda de data aceasta, ca să evităm gropile şi să îmbucăm ceva dulce la o cofetărie din Turda...

Drum cu peisaj de amurg şi Cargo cu Anarhia ca şi fundal...

Anonim spunea...

Sincer ai un blog super tare!!! Chiar imi place modul tau de a povestii si pozele la fel!!! Numa bine!!!