duminică, 5 septembrie 2004

Septembrie cel de început...

peisaj He he he... cică era un ham... şi o funie... şi alte menghine şi breloage grele de oţel... si eram la Ampoiţa înaintea tuturor...cu picioarele pe pamnt era sfârşit de vară...extaziata şi erau căpiţe de fân...tzarancutza erau stânci...o piatra de la ampoitza my first rock şi pereţi albi cu tot felu’ de chestii bătute din antichitate şi ruginite de vreme... şi prieteni noi care habar nu aveam ce făceau...legand tiroliana coxman doi oameni fricosi carmen si un necunoscut ucigas de caini dar întindeau o funie lungă...legată de o altă funie, de pe o piatră până departe de un copac...intinzand coarda cică pentru a face tiroliană... whateva... hop şi eu... hop cu hamu ăla pus invers şi... dohhhh... super tare.... doar că nu am poze :D... Apoi ceva limbaj foarte complicat şi hai că o punem şi pe Andreea să coboare... „Carmen cu optul şi aşa Andreea poate coborâ cu opritorul„... la care eu hâââ?

Rezultatul:primul rapel tot eu la rapel Finalitatea a fost un alt rapel asistat şi netras în chip... cica 40 sau 50 de metri... cu acel opritor... la care i se mai zice şi Stop (nu ştiu dacă era sau nu de la Petzl)... în schimb l-am tras pe Lăpă în chip...al doilea obiectiv de rapel lapa la rapel Coarda din stânga era din aceea care se alungea şi cel care a coborât şi m-a asistat a ştiut ce face...

A fost o zi de vacanţă după un Bac şi mai multe admiteri în mai multe oraşe cu mai multe rezultate şi intersecţii de tot felu’... era un început...

Şi eram blondă :D

Ză end

Niciun comentariu: